4.9 - googleMaps
5 - facebook
75 ocen - googleMaps
9 ocen - facebook
87-300 Brodnica
Wywiad z laureatem
Skąd wziął się pomysł na taką działalność i od kiedy Pan ją prowadzi?
Początek naszej historii ma miejsce w 2002 roku na terenie zachodniej Europy, gdzie wspólnik zajmował się wykonywaniem instalacji elektrycznych i już wtedy miał styczność z instalacjami fotowoltaicznymi. Ja natomiast od 2010 roku prowadzę firmę zajmującą się rebrandingiem korporacyjnym, w której pracujemy m.in. dla marki FedEx czy też Airbus.
Znaliśmy się i połączyliśmy siły ze świadomością, że fotowoltaika to przyszłość. W 2018 roku zaczęliśmy badać rynek, zastanawiając się czy w Polsce będzie miało to sens oraz jakie są rokowania na przyszłość. Wszystko wskazywało na to, że jest dobrze - dlatego łącząc doświadczenie instalacyjne mojego wspólnika i moje menadżerskie - stworzyliśmy firmę ERGOS.
Co sprawia, że firma ERGOS ma tak dobrą opinię u klientów wśród przedsiębiorstw z branży?
Przede wszystkim odpowiednie podejście i mocny nacisk całego zespołu, aby robić dobrą robotę. Udowadniamy, że da się zrobić tak, aby każdy był zadowolony: zarówno członkowie zespołu, przedstawiciele i monterzy oraz przede wszystkim klienci – uważam, że nie trzeba iść na kompromisy! Wiele osób jest pod ogromnym wrażeniem, gdy przychodzą do nas z doświadczeniami z innej firmy, w której wyłącznym priorytetem jest sprzedaż, a nie np. zadowolenie klienta.
W ERGOS natomiast na ponad 2 tysiące instalacji mieliśmy tylko 7 przypadków odstąpienia od umowy, a każdy z nich wynikał z nieplanowanych zmian w budżecie klienta - na co my, a często też klient nie ma wpływu. Do każdej sytuacji podchodzimy indywidualnie i myślę, że właśnie ludzkie podejście do klienta sprawia, że jesteśmy tak pozytywnie oceniani.
Mówi się, że przedsiębiorca pracuje 24 godziny na dobę. Jak zachować koncentrację przez cały ten czas?
Myślę, że pomagają w tym ambitne cele i współpraca z ludźmi kierującymi się podobnymi wartościami, wtedy praca jest czystą przyjemnością.
Czy jest Pan zadowolony z obecności firmy na liście Top 100 of Poland?
Jasne! To pokazuje, że warto trzymać tak wysoką jakość. Nieustannie zauważamy, że czas poświęcony na rozwój firmy i obsługę posprzedażową przynosi efekty. Zauważają nas też firmy zachodnie (obecnie mocno rozwijamy się na rynku niemieckim), a obecność w tym rankingu utwierdza nas w przekonaniu, że warto się starać!
Co chciałby Pan przekazać swoim klientom?
Przede wszystkim zasugerowałbym, aby wybierali świadomie i mądrze. Jest to wybór na lata – dlatego zawsze należy mieć na uwadze bezpieczeństwo solidnego wykonawstwa i wybierać do współpracy tylko takie firmy, które są nam w stanie to zagwarantować. Takie firmy są na rynku i jeśli wymienione wartości dla czytających mają znaczenie – to jako firma ERGOS jesteśmy do dyspozycji i zapraszamy do współpracy.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10