5 - googleMaps
4.8 - facebook
346 ocen - googleMaps
22 ocen - facebook
63-700 Krotoszyn
Wywiad z laureatem
EuroWarsztat Kaczmarek
TOP100 OF POLAND : Dzień dobry, Beata z firmy TOP100 OF POLAND. Dziękuję za możliwość przeprowadzenia tego wywiadu. Zacznijmy od początku. Jak to się wszystko zaczęło, skąd pomysł na biznes związany z motoryzacją i jak długo EuroWarsztat jest już na rynku?
EuroWarsztat Kaczmarek : Dzień dobry. Nasza firma istnieje od 2008 roku, a w sieci EuroWarsztat jesteśmy już około 12 lat, jeśli nie dłużej. Od początku zauważyłem, że to branża, w której profesjonalizm i szacunek do klienta są kluczowe.
TOP100 OF POLAND : EuroWarsztat Kaczmarek zdobył wyróżnienie jako jedna ze stu najlepszych stacji kontroli pojazdów w Polsce. Co sprawia, że usługi Pana warsztatu są tak wysoko opiniowane?
EuroWarsztat Kaczmarek : Podchodzimy do każdego klienta indywidualnie, z otwartością i profesjonalizmem. Zawsze staramy się przeprowadzać przeglądy zgodnie z przepisami, ale też w sposób zrozumiały dla klienta. Dzięki temu zdobywamy pozytywne opinie i z roku na rok zwiększamy naszą bazę klientów.
TOP100 OF POLAND : Jakie cechy powinien mieć personel w tak renomowanym warsztacie?
EuroWarsztat Kaczmarek : Dobór personelu to klucz do sukcesu. Stawiam na ludzi, którzy są samodzielni, odpowiedzialni i którzy rozumieją filozofię naszej firmy. Nie muszę ich kontrolować na każdym kroku, co pozwala mi skupić się na rozwoju biznesu.
TOP100 OF POLAND: Jakie są plany rozwoju EuroWarsztatu Kaczmarek? Czy planuje Pan otwieranie nowych stacji?
EuroWarsztat Kaczmarek : Obecnie mamy dwie stacje i duży warsztat, więc nie planuję znaczącego rozszerzania działalności. Skupiam się raczej na podnoszeniu jakości usług i dalszym rozwijaniu tych, które już prowadzimy.
TOP100 OF POLAND : Czy wyróżnienie w TOP100 OF POLAND motywuje i dodaje sił do dalszej pracy?
EuroWarsztat Kaczmarek : Absolutnie, jest to dla nas ogromne wyróżnienie i motywacja do dalszej ciężkiej pracy. Cieszymy się, że klienci doceniają nasze starania i nie musimy ich prosić o opinie – sami chętnie je zostawiają.
TOP100 OF POLAND : Co by Pan chciał powiedzieć swoim klientom z okazji tego wyróżnienia?
EuroWarsztat Kaczmarek: Chciałbym podziękować naszym klientom za zaufanie i pozytywne opinie. Dzięki nim możemy ciągle się rozwijać i udoskonalać nasze usługi. To dzięki Wam jesteśmy w TOP100 OF POLAND.
TOP100 OF POLAND: Dziękujemy za rozmowę i jeszcze raz gratulujemy sukcesu.
EuroWarsztat Kaczmarek : Dziękuję bardzo. Do zobaczenia w warsztacie!
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.![](/assets/img/pl/phone.png)
Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10