4.9 - googleMaps
5 - facebook
145 ocen - googleMaps
35 ocen - facebook
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Wywiad z laureatem
Na początek prosiłabym Panią o historię, skąd wzięła się decyzja o rozpoczęciu tej konkretnej działalności i jak długo prowadzi już Pani swoje biuro?
Wierzę w to, że jeśli robi się to co się lubi to nie przepracuje się ani jednego dnia, dlatego zależało mi na takiej pracy która daje tę satysfakcję. Rozpoczęcie działalności to wspólna decyzja z moim partnerem życiowym Wojciechem Pałasz., osobą niezwykle przedsiębiorczą i kreatywną. Dzięki wspólnej wizji i wsparciu dwójki przyjaciół Bernadety Orczyk i Pawła Mroczka rozpoczęliśmy naszą przygodę ubezpieczeniową, która trwa już prawie 15 lat.
Domyślam się, że w Ostrowcu takich biur ubezpieczeniowych jest całkiem sporo, jednak tylko Pani działalność znajduje się na liście wyróżnionych Top 100 of Poland, czyli 100 najlepszych firm w Polsce. Co takiego jest w Waszej firmie, że jest tak chętnie wybierana i opiniowana przez klientów?
Myślę, że właśnie ogromne znaczenie ma to, jak podchodzimy do klienta. Staramy się nie tylko wyróżniać profesjonalizmem i wiedzą, ale także w biurze tworzyć taką atmosferę, aby klient czuł się dobrze i miał pewność że otrzyma u nas najlepsze ubezpieczenie nie tylko pod względem ceny, ale i zakresu. Nasz Zespół to ludzie życzliwi, pełni pasji, którzy z zaangażowaniem wykonują powierzone zadania. Słuchamy i dostosowujemy nasze oferty do potrzeb klienta. Działamy też długofalowo, wspieramy klientów w procesie zawierania polis, a także w procesie likwidacji szkód. Myślę, że klienci po prostu wiedzą, że mogą na nas liczyć.
Są Państwo biurem wyłącznie 1 agencji ubezpieczeniowej, czy multiagencją?
W naszym biurze oferujemy kompleksową obsługą ubezpieczeniową praktycznie wszystkich dostępnych na rynku Towarzystw Ubezpieczeniowych. Specjalizujemy się w ubezpieczeniach komunikacyjnych, majątkowych domów i mieszkań, firm, OC działalności, flotowych, rolnych a także życiowych indywidualnych i grupowych oraz specjalistycznych często szytych na miarę potrzeb klienta.
Jakie polisy najczęściej są kupowane przez klientów w obecnych niepewnych czasach?
Wiodące są ubezpieczenia obowiązkowe w tym głównie komunikacyjne. Jednak w moim odczuciu świadomość ubezpieczeniowa klientów rośnie dlatego mamy więcej ubezpieczeń dobrowolnych majątkowych np. domów czy mieszkań. Zauważamy także wzrost ubezpieczeń życiowych, co jest wyrazem znacznej dojrzałości ubezpieczeniowej, ponieważ takie polisy dają klientom i im bliskim w trudnych chwilach t.j. choroba czy śmierć zabezpieczenie pod względem finansowym i organizacyjnym.
Rynek cały czas się zmienia i oferty także. Trzeba ciągle być w tym na bieżąco. Samo zapoznanie się z tymi zmianami wymaga dużego nakładu czasu. Czy podpisze się więc Pani pod stwierdzeniem, że przedsiębiorca pracuje 24 godziny na dobę?
Oczywiście, nauka i samo prowadzenie działalności pochłania bardzo dużo czasu. Na naszych polarach firmowych nawet mamy zapisane hasło: „Wiedza naszą siłą”. Jak w każdej branży trzeba się rozwijać i poznawać nowe rozwiązania, ale to według mnie jest tylko pozytywną stroną. Staram się prowadzić zbilansowany tryb życia między domem, rodziną a pracą. Na pewno więc biznes nie pochłania 100% mojego czasu.
Pewnie też wiele daje Pani ta możliwość oddelegowania zadań do zaufanych osób. Zupełnie inaczej wygląda przecież rozkręcanie biznesu, kiedy trzeba poświęcić czas i energię na jego rozwój.
Dokładnie tak, mamy możliwość współpracowania z fantastycznymi ludźmi, a dobór nowych członków zespołu to nie dzieło przypadku… może to kwestia przyciągania osób o podobnych wartościach, ale różnych zdolnościach, ponieważ wzajemnie się uzupełniamy.
Jakie to uczucie być laureatem plebiscytu Top 100 of Poland?
Fantastyczne!!! To jest niezwykle miłe, gdy ktoś docenia wysiłek, pracę i zaangażowanie. A najcenniejsza jest to, że to dzięki opiniom klientów o nas. Jesteśmy bardzo dumni. Bardzo nas cieszy, gdy zadowolony klient poleca następnego, gdy działa „poczta pantoflowa”. Właśnie na takich poleceniach w dużej mierze rozwijaliśmy naszą firmę. Cieszymy się, że po tylu latach klienci obdarzyli nas tak dużym zaufaniem i nadal są zadowoleni, przekazując te informacje publicznie. Dzięki nim udało nam się znaleźć w tej pierwszej 100 jako jedyna firma w Ostrowcu, a w naszym województwie jest ich tylko 2. Możemy tylko obiecać, że będziemy się nadal bardzo starać, bowiem to wyróżnienie traktujemy również jako odpowiedzialność za utrzymanie wysokich standardów.
Serdecznie dziękuję !!!
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10