5 - googleMaps
4.9 - facebook
20 ocen - googleMaps
101 ocen - facebook
33-200 Dąbrowa Tarnowska
Wywiad z laureatem
Skąd wziął się pomysł na otworzenie własnej działalności i od kiedy Pan ją prowadzi?
Działalność prowadzimy od 2019 roku. Sama spółka Green Now istnieje od 2023 roku. Wcześniej działaliśmy na zasadzie pośrednictwa sprzedażowego. Zbieraliśmy wiedzę i doświadczenie. Uczyliśmy się na błędach firm, z którymi współpracowaliśmy i zaczęliśmy działać pod własnym brandem. Wiemy już, na jakim poziomie należy realizować usługi i czego klienci potrzebują od nas, aby byli zadowoleni i polecali nam dalej.
Co sprawia, że Pana usługi są tak bardzo cenione?
Chcemy trochę wyjść naprzeciw i zmienić niezbyt pochlebne zdanie o branży fotowoltaicznej. Przede wszystkim jesteśmy szczerzy wobec naszych klientów i nie oferujemy im czegoś, czego nie jesteśmy w stanie spełnić. Proponujemy im rozwiązania, które będą dla nich korzystne w przystępnych cenach, na podzespołach bardzo dobrej jakości i z opieką w trakcie sprzedaży oraz po sprzedaży. Zajmujemy się kompleksowo wszystkim dla danego klienta, dlatego z jego strony potrzebna jest bardzo duża doza zaufania. Jeśli jesteśmy wobec siebie szczerzy i uczciwi – możemy się wzajemnie rozwijać, a firmę zawsze tworzą ludzie.
Czy praca zawodowa oraz bycie przedsiębiorcą trwa przysłowiowe 24 godziny na dobę?
Czasami to jest 25. (śmiech) Z drugiej strony w życiu trzeba mieć dystans do tego wszystkiego i pracować z umiarem – jeśli chcemy coś robić z zaangażowaniem i pasją, to musimy mieć też ten czas dla siebie i dla własnej sfery. Dzięki temu możemy później dać jak najlepsze usługi i jak najlepsze rzeczy oferować ludziom.
Nasi klienci to są tacy sami ludzie jak my. Musimy mieć dla nich zrozumienie. Jeżeli będziemy tylko i wyłącznie pracować, nie będziemy w stanie zrozumieć naszych klientów.
Co daje siłę i motywację do tego, aby codziennie ta usługa była jednakowo profesjonalna?
Zadowolenie ludzi, z którymi współpracujemy i, przede wszystkim, klientów. Wspaniale, gdy tworzymy coś, czym możemy się później pochwalić. To jest bardzo istotne. Stworzyć firmę, którą również tworzą ludzie – nasi klienci, nasi pracownicy – tak, aby każdy w ramach tego systemu mógł się rozwijać. Wtedy z tego systemu można być dumnym. To jest motywacja do działania.
Czy wyróżnienie Top 100 of Poland, pochodzące w całości od zadowolonych klientów, jest dla Pana powodem do radości?
Jak najbardziej, oczywiście. Każde wyróżnienie, miła opinia jest dla nas bardzo istotna. Gdy jest to oparte na zdaniu naszych klientów – tym bardziej jest to zadowalające, dlatego że klienci wybrali właśnie nas.
Co chciałby Pan w związku z tym wyróżnieniem przekazać swoim klientom?
Przede wszystkim trzeba podziękować klientom, że nam zaufali. Dali nam możliwość stworzenia czegoś wspólnie i dalej współtworzenia tego. To jest bardzo satysfakcjonujące, jeżeli ludzie, których często nie znamy, okażą nam zaufanie. Dzięki naszemu zaangażowaniu i pracy powierzają nam dość istotną inwestycję w ich życiu, dość istotną zmianę. Trzeba podziękować klientom za to, że okazali nam tak duże zaufanie. Z drugiej też strony obiecujemy, że nie zawiedziemy i będą z tego, co oferujemy, tylko zadowoleni.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10