5 - googleMaps
53 ocen - googleMaps
30-798 Kraków
Wywiad z laureatem
Skąd wziął się pomysł na założenie własnej działalności i zostanie elektrykiem? Od kiedy prowadzi Pan swoją firmę?
Firmę prowadzę od 2019 roku. Mój Dziadek (ojciec Taty) był inżynierem elektrykiem, choć nie pracował w zawodzie, był dyrektorem w dużym zakładzie. Mój Wujek (brat Taty) był elektrykiem i mój Tata również był elektrykiem. Był świetnym fachowcem. Pracował w laboratorium elektrycznym na kombinacie. Była to elita elektryków, która była wzywana do najbardziej skomplikowanych zadań, gdzie "zwykli" elektrycy nie mogli nic zaradzić. To właśnie on angażował mnie od najmłodszych lat do różnych prac remontowych w domu. Wówczas mnie to bardzo irytowało, i zadawałem mu wtedy pytanie, czy ty Tato nie możesz tego zrobić sam bo ciągle potrzebujesz pomocników? W tej chwili doskonale wiem dlaczego mój Tata to robił. To on od najmłodszych lat uczył mnie zaradności. Dlaczego zostałem elektrykiem? Bo to bardzo dobry zawód. Jak wiemy bez prądu nie ma obecnie właściwie nic: światła, tv, radia, internetu itp. Gdy kończyłem szkołę podstawową, właściwie nie wiedziałem kim chcę zostać. Nie miałem wtedy zupełnie pomysłu. Mój Tata zapytał, czy nie chciałbym pójść do szkoły elektrycznej. Tak też się stało. Wybrałem dokładnie tą samą szkolę i jestem z niej bardzo zadowolony. Natomiast pomysł na założenie własnej firmy zrodził się w mojej głowie jeszcze w Castoramie. Pracowałem w niej 13 lat jako Doradca techniczny na dziale elektrycznym. Zaliczyłem w niej wiele szkoleń praktycznych oraz teoretycznych m.in. z profesjonalnej obsługi klienta, jak również poznałem bogaty asortyment ze wszystkich działów. Zdobytą w niej wiedzę, szczególnie znajomość asortymentu wykorzystuję obecnie w swojej firmie.
Co sprawia, że Pana usługi są tak bardzo cenione?
Zawsze byłem postrzegany jako osoba dokładna i rzetelna. Nie naciągam klientów, przede wszystkim staram się dobrze żyć ze wszystkimi ludźmi. Dla mnie satysfakcja Klienta jest najważniejsza. Cieszę się potem z każdej wystawionej opinii. Nawet często żartuję, że ocenami konkuruję z synem, który świetnie się uczy (śmiech).
Jaki jest zakres Pana usług?
Naprawiam usterki w instalacjach elektrycznych w mieszkaniach oraz domach jednorodzinnych. Robię nowe instalacje elektryczne oraz audio wizualne (kino domowe, nagłośnienie), montuję TV na ścianie, projektory, modernizuję stare instalacje elektryczne. Ja osobiście zajmuję się stricte elektryką, odbiorami technicznymi mieszkań oraz tapetowaniem i fototapetowaniem 3D. Natomiast moja ekipa zajmuje się pozostałymi pracami budowlano wykończeniowymi tzn. kompleksowym wykończeniem mieszkań.
Czy lubić to, co się robi, wystarcza jako motywacja do codziennej, wytężonej pracy?
Myślę, że tak. Przede wszystkim bardzo dużo daje zadowolenie klienta, jego satysfakcja. Pracując we własnej firmie, faktycznie te pochwały dają niesamowitą motywację. To dopiero wtedy człowiek się dowiaduje, jak pracuje. Pracodawcy zazwyczaj unikają chwalenia albo nie przekazują takich komentarzy od Klientów. We własnej firmie od razu dostaje się informację zwrotną a to dodaje skrzydeł.
Czy bycie przedsiębiorcą zajmuje przysłowiowe 24 godziny na dobę?
Znajomi odradzali mi zakładanie firmy. Mówili, że jest to praca 24 godziny na dobę. Ja się z tym nie zgodzę. Jak się dobrze zarządza czasem, to wszystko można pogodzić a nawet bym się pokusił stwierdzeniem, że mając własną firmę mam więcej wolnego czasu bo mam bardzo elastyczny grafik.
Czy wyróżnienie Top 100 of Poland, pochodzące w całości od zadowolonych Klientów, jest dla Pana ważne? Czy ucieszył się Pan z niego?
Tak, jest dla mnie bardzo ważne i cenne. Dzięki niemu wiem, że moja praca jak i mojej ekipy budowlanej jest doceniana i Klienci są w pełni usatysfakcjonowani. Jednocześnie i my jesteśmy z tego powodu zadowoleni.
Co chciałby Pan przekazać swoim Klientom?
Dziękuję Klientom w imieniu AV Electric za zaufanie oraz wyróżnienie w Top 100 of Poland. Bardzo cieszy mnie ich zadowolenie, bo i wtedy u mnie pojawia się uśmiech na twarzy. Dodaje skrzydeł oraz motywuje do doskonalenia oraz poszerzania usług. Lubię, jak wszyscy są zadowoleni i lubię pomagać ludziom.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10