Tutaj jesteś Strona główna Bistra Nienażarty | bistro
TOP 100 of POLAND: 2022
8.6Ocena końcowa
9.4Indeks zadowolenia
4.7 - googleMaps
- facebook
6.8Indeks popularności
721 ocen - googleMaps
ocen - facebook
Nienażarty | Bistro
513 500 369
Wincentego Witosa 6
32-410 Dobczyce
Niedziela
12:00–21:30
Wtorek
11:00–21:30
Środa
11:00–21:30
Czwartek
11:00–21:30
Piątek
11:00–23:00
Sobota
12:00–23:00

Wywiad z laureatem

Data wywiadu: 18.01.2023

Jak to się stało, że Bistro „Nienażarty” istnieje? Dlaczego zdecydowali się Państwo na taką działalność, a nie inną?

Właścicielka: Poznaliśmy się z mężem 9 lat temu w Islandii. Każde z nas połowę swojego życia przepracowało w gastronomii. Otworzenie własnego lokalu było zawsze naszym marzeniem. We dwójkę łatwiej jest je realizować. Odłożyliśmy wspólnie oszczędności…

Właściciel: … i zainwestowaliśmy w biznes, zamiast w działkę, czy dom. Chociaż też był taki plan. Jednak postanowiliśmy odrobinę zaryzykować…

Właścicielka: … i postanowiliśmy spróbować na swoim.

 

Najwyraźniej było warto! Świadczą o tym opinie zadowolonych klientów. Co może być powodem, że wybierają akurat Państwa bistro? Dlaczego tak chętnie z niego korzystają?

Właścicielka: Trudno powiedzieć, co jest tym kluczem. Na pewno staramy się, aby miejsce odwiedzało dużo młodych ludzi.

Właściciel: Stawiamy na rodziny z dziećmi. Mamy dużo stałych gości z Dobczyc i okolic.

Właścicielka: Też jest całkiem dużo przyjezdnych! Trafiają do Nas dzięki opiniom, ponieważ lokalizacja nie jest przy żadnej głównej drodze.

Właściciel: To, co jednak przyciąga to nie tylko opinie, ale na pewno: smak i jakość. Nasz Szef kuchni Bartek bardzo Nam podniósł poziom smaku potraw i ich wyglądu, estetyki. Szef kuchni i kucharze rzecz jasna, każdy się do tego przyczynił w jakimś stopniu.

Właścicielka: Na pewno też klimat. Mamy fajne drinki, duży wybór opcji w menu. Wiadomo, jest to więcej pracy dla wszystkich (kelnerów na Sali i kucharzy), ponieważ wszystko przygotowujemy od podstaw. To może jest jeden z kluczy.

Właściciel: Często dostajemy takie informacje, że brakowało takiego miejsca jak nasze. Nie ma drugiego takiego miejsca w okolicy, gdzie można sobie posiedzieć dłużej w weekend i która serwuje tak zróżnicowane menu. Wcześniej bywało, że nawet do północy byliśmy czynni z tego względu. Chociaż mamy bistro w nazwie, to jesteśmy w pobliżu jedyną taką prawdziwą restauracją z wysoką jakością serwowanych dań.

 

O tej jakości można wiele przeczytać w opiniach. Wcale się nie dziwię, że nawet przyjezdni decydują się przyjechać do Państwa bistro, a nie gdzieś indziej.

Właścicielka: Cieszymy się z tego bardzo! Lokalizacja nie była dla nas przy tym przypadkowa. Rodzina od strony męża mieszka zaledwie 3 km dalej. Jednak w samych Dobczycach nie znaliśmy zbyt wielu osób i ludzie też nas nie znali. Jest to więc bardzo miłe, że po 3 latach działalności często się widujemy i mówimy sobie wzajemnie „dzień dobry”. Dzięki temu, że są naszymi stałymi gośćmi znamy się, choćby z widzenia i to jest bardzo przyjemne! Mamy też doświadczoną, stałą obsługę. Ludzi, którzy wiedzą, co to jakość i dają z siebie dużo.

 

Czy jest w Państwa menu flagowa pozycja, z której jesteście szczególnie dumni? Może coś, co tylko w Nienażartym można zamówić?

Właścicielka: Jeśli chodzi o Dobczyce, to tylko u nas można zamówić steki. Jednak nie specjalizujemy się tylko w nich. Mimo wielu zmian menu, znajdują się w nim dania, które są z nami od 3 lat: burgery (byliśmy 1. miejscem z burgerami z prawdziwego zdarzenia), żeberka, czy makarony.

Właściciel: Jest tego dużo, dlatego też gdy ktokolwiek do Nas przychodzi zawsze znajdzie coś dla siebie. Dziś ma ochotę na Carbonarę, jutro na krewetki, a pojutrze na tatar – i dostaje to danie. Mamy potrawy kuchni włoskiej, amerykańskiej, polskiej. Eksperymentujemy też ze smakami kuchni wschodniej.

Właścicielka: Trudno byłoby mi wybrać właśnie 1 flagowe danie. Każdy znajdzie tu coś dla siebie i to też jest istotne.

 

Faktycznie, chyba trudno wyjść od Państwa, nie wybierając niczego.

Właścicielka: Zdarzyły nam się może ze 3 takie sytuacje, że ktoś przeczytał menu i wyszedł. Ale każda restauracja tego doświadcza. U nas jednak każdy odnajdzie smak. Mamy doświadczenie w zagranicznych gastronomiach, pracowaliśmy za granicą w dobrych miejscach, nawet 5-gwiazdkowym hotelu, tam też nauczyliśmy się tego co to wysoka jakość i dobry serwis. Mimo tego, że prowadzimy „tylko Bistro” jakość stawiamy na pierwszym miejscu.

Właściciel: Widzieliśmy trochę inną kuchnię. Przez lata próbowaliśmy tych dań. Nie moglibyśmy podać dania słabego. Poznaliśmy sposób pracy i obsługi. Sami lubimy dobrze jeść dlatego też Chcemy dać najlepsze naszym gościom. Choć nie od początku było łatwo.

Właścicielka: Na początku to było bardzo ciężko. Nawet teraz jest, szczególnie że mamy 2-letniego syna. Przez te przeszło 3 lata troche się tego nauczyliśmy no ale pierwszy rok dał Nam mocno popalić, bo prawie cały czas spędzaliśmy w bistro. A jak nie w bistro, to jeździliśmy po zaopatrzenie. Finalnie, czujemy ogromną satysfakcję. Cieszymy się, że wracają do nas dobre opinie. Nawet zdarzają nam się dość często telefony od gości, że jadą do bistro z Krakowa, Zakopanego. Pytają, czy za te 1,5 godziny dostaną u nas stolik. Nie zawsze możemy go jednak zagwarantować, a oni odpowiadają, że nic nie szkodzi i tak wstąpią, może sie uda.

Właściciel: Sala jak i kuchnia przydałaby się pewnie większa. Ale kto to wiedział, że bistro Nam się tak rozrośnie.

 

Wspominała Pani o wyjątkowo trudnym pierwszym roku działalności. Coś się zmieniło, czy zaliczają się Państwo do grona przedsiębiorców, którzy pracują całą dobę?

Właścicielka: Początkowo tak, pracowaliśmy bardzo dużo. Sytuacja się zmieniła na pewno odkąd urodziłam dziecko – z automatu zwolniliśmy troche.

Właściciel: Tak, zmieniło się wtedy nasze życie jeszcze bardziej... Oczywiście na lepsze.

Właścicielka: Wiadomo, ja nie byłam w bistro tak często. Ale też dzięki temu, że mamy blisko teściów, mogę przyjeżdżać w weekendy do pomocy. W tygodniu to z kolei mąż krąży na linii Kraków-Dobczyce, żebyśmy się mogli wymieniać. Mamy jednak zaufaną załogę i to nas mocno odciąża. Nie pracujemy więc 24 godziny na dobę, ale codziennie któreś z Nas jest w bistro- ale zdecydowanie częściej mąż bo też gotuje.

Właściciel: Staramy się jednak jeździć na wakacje i odpoczywać. Wybieramy spokojny czas dla biznesu i ładujemy energię. Wszystko za sprawą zaufania między Nami i pracownikami. Wiedzą, że mogą do Nas zawsze zadzwonić, gdy jest jakiś problem. Chociaż jakoś często się zdarza, że np. kasa fiskalna psuje się akurat, jak wyjeżdżamy. (Śmiech)

 

Jakie odczucia i emocje wywołała u Państwa informacja, że jesteście laureatami listy Top 100 of Poland. Czyli 1 ze 100 najlepszych firm w swojej branży.

Właścicielka: Na pewno duma. Cieszymy się bardzo, bo to duże wyróżnienie.

Właściciel: Nasi rodzice też są bardzo dumni, chociaż na początku podchodzili do naszego pomysłu raczej sceptycznie zapewne z obawy, że nie wyjdzie. Bo prawde mówiąc włożyliśmy wszystkie pieniądze jakie mieliśmy. Na szczęście wyszło, ruch jest dosyć spory, więc oni się cieszą i nas wspierają, no i my też się cieszymy, że to się kręci. Cieszy nas pełna sala, gwar i duży ruch w lokalu. Widać, że ludzie lubią to miejsce.

Czy może na koniec chcą Państwo coś przekazać swoim gościom?

Właścicielka: Chcieliśmy podziękować, że są z nami…

Właściciel: … i zapewnić, że smak i standard pozostaną bez zmian. Zrobimy wszystko, żeby tak było. To dla Nas bardzo ważne.

Właścicielka: Dziękujemy, że wracają, czekają na stolik gdy trzeba i dają nam pozytywne opinie. A jeżeli nie dali, to zachęcamy, aby to zrobili. (śmiech)

Dziękujemy też bardzo za danie nam szansy właścicielowi budynku- panu Janowi. Wcześniej ten lokal był wynajmowany przez kogoś innego. Przyszliśmy my, przedstawiliśmy naszą wizję i uwierzył w Nas. W to, że zrobimy coś dobrego dla Dobczyc. Mocno Nas też wspierał po drodze, za co bardzo dziękujemy. Dzięki temu to miejsce jest takie, jakie sobie wymarzyliśmy.

 

 

 

 

 

 

 

 

Jesteś właścicielem tej firmy?

Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Kliknij tutaj
„Serdecznie gratuluję zwycięzcy!”
Prezentowana firma jest zwycięzcą konkursu TOP 100 of Poland w kategorii Bistra. Należy do 100 najlepszych firm w Polsce w branży.
Zobacz także inne firmy z tej branży
Składowe oceny

Indeks zadowolenia

Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:
(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10

Indeks popularności

Współczynnik popularności jest liczbą opinii o danej firmie w odniesieniu do maksymalnej liczby opinii posiadanych przez firmę, która ma ich najwięcej w danej branży. Tak więc firma która ma najwięcej opinii dostaje 10 punktów za współczynik popularności. Firma która ma połowę tej ilości dostaje 5 punktów.
Twoja firma znajduje sie na liście?
Odbierz materiały marketingowe.
Skontaktuj się z nami
TOP100 sp. z o.o
UL. Legnicka 59d/b2
53-203 Wrocław
Poland

kontakt@top100.pl

Zaloguj się

aby, przejść do edycji podstrony laureata