5 - googleMaps
112 ocen - googleMaps
05-600 Głuchów
Wywiad z laureatem
Jak długo prowadzicie Państwo swój catering i skąd wziął się pomysł na taką działalność?
Właściciel: Działamy z żoną wspólnie od stycznia 2020 roku. Początkowo pracowaliśmy pod inną nazwą, ponieważ moja siostra zajmuje się tym kilka lat. To właśnie od niej wziął się ten pomysł, aby spróbować w innym rejonie. Tutaj nie było czegoś takiego. Spróbowaliśmy i jakoś to poszło. (śmiech) Ostatnio próbujemy nawet rozszerzyć działalność o catering wysyłkowy.
Co dla Was w pracy jest priorytetem, bez którego nie wyobrażacie sobie tego, czym się zajmujecie? Musicie mieć przepis na to, aby zdobywać tak dobre opinie wśród klientów.
Właściciel: Wydaje mi się, że to za obsługę klienta przede wszystkim, ponieważ wiele osób mówi nam, że z innymi firmami jest się trudno skontaktować. U nas odpowiedź jest od razu – i to bez względu na temat, z jakim klient się do nas zgłasza. Jesteśmy na okrągło dostępni pod telefonem, mailowo i na Messengerze. Powiem szczerze, że nawet w nocy potrafimy odpisać. Kontakt z nami jest błyskawiczny i to doceniają nasi klienci.
Najważniejszy jest jednak produkt. To się najbardziej liczy. Nasze dania smakują i klienci widzą też efekty stosowanych diet. Do pierwszej paczki dołączamy też zawsze listy powitalne z zaleceniami. Gdy klienci się do nich stosują, wtedy działa to naprawdę fajnie.
Przygotowujemy też różne drobne upominki, na święta, czy Walentynki. Zawsze jakiś drobiazg klient od nas wtedy dostanie.
Brzmi to wszystko jak praca 24 godziny na dobę.
Właściciel: 24 to może nie, ale można powiedzieć, że 23. (śmiech) Żarty żartami, trzeba czasem odpocząć – to wiadomo. Kiedy śpimy, to nie pracujemy przecież, ale do północy „jesteśmy na chodzie” i pod telefonami. Zamówienia spływają do nas do północy, a potem od rana na nowo wszystko przygotowujemy.
Czy ceni Pan wyróżnienie cateringu Lekki Styl w Top 100 of Poland?
Właściciel: No tak. Walczymy zawsze o te pozytywne opinie. Staramy się, aby były. Bardzo jesteśmy zadowoleni z tego wyróżnienia. To jest całkiem dobre osiągnięcie, nie tak w długim czasie. Niektóre cateringi istnieją na rynku po 10 lat, czy więcej, i nie mają takiego wyróżnienia.
Co chciały Pan powiedzieć swoim klientom, w związku z tym, że to ich pozytywnymi opiniami firma Lekki Styl zdobyła wyróżnienie w Top 100 of Poland?
Właściciel: Chciałbym podziękować bardzo za to, że nas doceniają, są z nami i kontynuują dietę. Ważne jest też to, że nas polecają dalej. Zyskujemy przez to kolejnych klientów, którzy też nas oceniają. Dzięki takim opiniom osiągnęliśmy to, co osiągnęliśmy. W swoim biznesie patrzymy tylko na te oceny. Chcemy być i rozwijać się dalej dla klientów.
Życzylibyśmy sobie, aby klienci o nas zawsze pamiętali i chcieli do nas wrócić.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10