Tutaj jesteś Strona główna Stomatologia Verde clinic dental & esthetic - stomatologia i medycyna estetyczna
TOP 100 of POLAND: 2024, 2023, 2022
10Ocena końcowa
10Indeks zadowolenia
5 - googleMaps
5 - facebook
10Indeks popularności
365 ocen - googleMaps
173 ocen - facebook
VERDE CLINIC Dental & Esthetic - Stomatologia... VERDE CLINIC Dental & Esthetic - Stomatologia i Medycyna Estetyczna
796 445 445
Wejherowska 71
84-240 Reda
Wtorek
09:00–21:00
Środa
09:00–21:00
Czwartek
09:00–21:00
Piątek
09:00–21:00

Wywiad z laureatem

Data wywiadu: 12.08.2024
Skąd wziął się pomysł na założenie kliniki Verde Clinic i kiedy ona powstała? 
Niedawno obchodziliśmy drugie urodziny. Na powstanie kliniki miało swój udział kilka składowych. 
Najważniejsza jednak była idea, żebyśmy jako grupa lekarzy – gdzie każdy zajmuje się jakimś 
wycinkiem stomatologii, czy medycyny – mogli w jednym miejscu jak najlepiej zaopatrzyć pacjentów 
w diagnostykę, leczenie stomatologiczne i estetyczne. Z poczuciem misji oraz aby realizować swoje 
pasje. Największą satysfakcję daje nam holistyczne podejście do pacjenta. 
 
Jak liczna jest grupa, która tworzy Verde Clinic? 
Mamy kilkoro lekarzy dentystów, lekarzy medycyny estetycznej oraz higienistki stomatologiczne. To 
są osoby, które bezpośrednio opiekują się pacjentami i uzupełniają się w tej opiece. Oczywiście do 
tego dochodzą osoby, które nas w tym wspomagają, w kontaktach między lekarzem a pacjentem – 
czyli recepcjonistki, asystentki i całe zaplecze administracyjne. 
 
Klinika Verde Clinic może się poszczycić wieloma pozytywnymi opiniami od pacjentów. Co na to 
wpływa? Co dla Was w pracy jest najważniejsze i przyczynia się do takiego stanu rzeczy? 
Myślę, że kwestia pracy to jest jedno, ale ważniejsze, że my lubimy ludzi. Lubimy pacjentów. Lubimy 
spędzać z nimi czas. Lubimy swoją pracę – to, co robimy. Gdy połączymy te wszystkie składowe, to 
powstają właśnie takie opinie, jakie mamy. (Śmiech) Mamy też duże doświadczenie i zawsze 
podchodzimy do pacjentów z uśmiechem. Naszym zadaniem jest ich rozluźniać przed zabiegami, a 
nie dodatkowo stresować swoim podejściem. Z tego względu tworzymy dla nich miłą atmosferę. 
Zresztą czasem też trochę zachęcamy pacjentów do dzielenia się swoimi opiniami. Szczególnie tych, 
którzy poddali się zabiegom medycyny estetycznej, a po ich realizacji czują ulgę i mówią: „żałuję, że 
nie zdecydowałam się na to wcześniej!”. Proszę ich wtedy, aby podzielili się swoim wrażeniem jakoś 
publicznie, by rzesze kobiet nie zwlekały ze swoim marzeniem. Nie ma na co czekać w tej kwestii. 
 
Czy wszystkie obowiązki, mimo ich podziału na poszczególne osoby z zespołu, to jest praca 24 
godziny na dobę? 
Dla nas jako współwłaścicieli to trochę tak jest, że jesteśmy jedną nogą w pracy cały czas. Jak się 
wydarzy jakiś problem, to my jesteśmy od tego, aby go rozwiązać. To nie ma znaczenia, czy jesteśmy 
fizycznie w klinice, czy jesteśmy na wakacjach, czy jest np. po 22:00. Naszym obowiązkiem jest 
rozwiązanie danego kłopotu i to trochę tak jest, że ciągle jesteśmy w pracy jedną nogą. (śmiech) 
 
Da się dzielić bycie lekarzem i przedsiębiorcą/właścicielem? 
Jako współwłaściciele dzielimy się na lekarzy i nie-lekarzy. Ja zajmuję się „lekarskimi tematami”, a 
współwłaściciele nie-lekarze odpowiadają za kwestie biznesowe. Trochę mamy wygodniej niż 
mogłoby się wydawać. (śmiech) W kilku osobach łączymy kwestie lekarsko-biznesowe i tak jest chyba 
najłatwiej. Idealnie podzieliliśmy się tymi obowiązkami. Wszystko jest skrojone na miarę talentu, 
predyspozycji, temperamentu i wyksztalcenia. Chyba zrządzeniem przyjaźni tak się przytrafiło. 
(śmiech) 
 
                           Czym jest dla zespołu Verde Clinic wyróżnienie w plebiscycie Top 100 of Poland? Cieszycie się z 
niego? 
Tak, jasne! Jest to w końcu wyróżnienie! Bardzo się cieszymy. Jejku, to jest zaskoczenie. 100 
wyróżnień na całą Polskę, która małym krajem nie jest, to naprawdę duża rzecz. Zaskoczenie duże.  
 
Co chciałaby więc Pani przekazać swoim pacjentom, dzięki którym było możliwe uzyskanie tego 
wyróżnienia? 
Dziękuję za zaufanie. A poza tym, chciałabym im powiedzieć, że są fantastycznymi ludźmi. 
Uwielbiamy gościć ich w naszej klinice i bardzo miło spędzamy z nimi czas. Mamy ogromną frajdę, że 
możemy ich leczyć, bo mamy przyjemność spełniać ich marzenia, a przy okazji realizować swoje 
zawodowe pasje.  
 
 
 

Jesteś właścicielem tej firmy?

Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Kliknij tutaj
„Serdecznie gratuluję zwycięzcy!”
Prezentowana firma jest zwycięzcą konkursu TOP 100 of Poland w kategorii Stomatologia. Należy do 100 najlepszych firm w Polsce w branży.
Zobacz także inne firmy z tej branży
Składowe oceny

Indeks zadowolenia

Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:
(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10

Indeks popularności

Współczynnik popularności jest liczbą opinii o danej firmie w odniesieniu do maksymalnej liczby opinii posiadanych przez firmę, która ma ich najwięcej w danej branży. Tak więc firma która ma najwięcej opinii dostaje 10 punktów za współczynik popularności. Firma która ma połowę tej ilości dostaje 5 punktów.
Twoja firma znajduje sie na liście?
Odbierz materiały marketingowe.
Skontaktuj się z nami
TOP100 sp. z o.o
UL. Legnicka 59d/b2
53-203 Wrocław
Poland

kontakt@top100.pl

Zaloguj się

aby, przejść do edycji podstrony laureata