4.7 - googleMaps
5 - facebook
1076 ocen - googleMaps
25 ocen - facebook
45-565 Opole
Wywiad z laureatem
ISTANBULLS KEBAB
Beata Łaźniowska: Dzień dobry, mam przyjemność rozmawiać z przedstawicielem restauracji ISTANBULLS KEBAB, która została wyróżniona jako jeden ze stu najlepszych lokali serwujących kebab w Polsce. Gratuluję tego sukcesu! Zacznijmy od pytania, co skłoniło Państwa do otwarcia lokalu z kebabem?
ISTANBULLS KEBAB: Dziękujemy za to wyróżnienie. Pomysł na otwarcie lokalu z kebabem pojawił się, gdy otrzymaliśmy propozycję od osoby tureckiej, by przejąć lokal od poprzedniego właściciela. Decyzja zapadła szybko, a dziś jesteśmy już na rynku od sześciu lat.
Beata Łaźniowska: Co sprawia, że klienci tak chętnie wracają do Was i oceniają Wasz lokal tak wysoko?
ISTANBULLS KEBAB: Myślę, że to zasługa naszej dbałości o klienta. Wszystkie warzywa są zawsze świeże, dbamy o czystość i rzetelność. Organizacja pracy jest u nas na wysokim poziomie, co przekłada się na jakość serwowanych dań. Staramy się również, by obsługa była serdeczna i przyjazna dla klientów.
Beata Łaźniowska: Jakie inne elementy wpływają na wysokie standardy w Waszym lokalu?
ISTANBULLS KEBAB: Dbamy nie tylko o jakość składników, ale też o higienę. W naszym lokalu stosujemy rękawiczki, środki dezynfekcyjne i inne standardy, które są wymagane w gastronomii. Sanepid zawsze chwali nasze podejście do czystości i higieny. Również estetyka podania dań jest dla nas ważna.
Beata Łaźniowska: Prowadzenie firmy gastronomicznej to często praca na pełny etat. Jak radzicie sobie z wyzwaniami związanymi z kosztami utrzymania lokalu?
ISTANBULLS KEBAB: Obecne czasy nie są łatwe dla gastronomii. Wszystko drożeje - energia elektryczna, gaz, opłaty związane z prowadzeniem działalności. W naszej okolicy wiele lokali się zamknęło, ale my staramy się utrzymać. Dbamy o regularność płatności i staramy się zapewnić dobrą organizację biurową. W tym zakresie wspieram męża, który jest ekonomistą z zawodu, ale znalazł pasję w prowadzeniu lokalu z kebabem.
Beata Łaźniowska: Co dodaje motywacji do prowadzenia tego biznesu?
ISTANBULLS KEBAB: Przede wszystkim miłość do pracy z ludźmi. Mąż lubi to robić, chociaż z zawodu jest ekonomistą. Mimo to, motywuje go to, że może codziennie pracować z klientami i zapewniać im doskonałą obsługę. Wyróżnienie TOP100 OF POLAND jest dla nas dodatkowym źródłem satysfakcji i motywacji, by utrzymać wysokie standardy.
Beata Łaźniowska: Co chcieliby Państwo powiedzieć swoim klientom w związku z tym wyróżnieniem?
ISTANBULLS KEBAB: Przede wszystkim dziękujemy za zaufanie i zapraszamy do naszego lokalu. Będziemy starali się sprostać oczekiwaniom klientów i prosić o wyrozumiałość, jeśli czasem trzeba będzie poczekać na przygotowanie dań, zwłaszcza w okresach większego obciążenia. Dobre jedzenie wymaga czasu.
Beata Łaźniowska: Dziękuję za rozmowę i życzę dalszych sukcesów. Gratulujemy jeszcze raz wyróżnienia TOP100 OF POLAND i mamy nadzieję, że zobaczymy Was na liście w kolejnych latach.
ISTANBULLS KEBAB: Dziękujemy! Zapraszamy do naszego lokalu na pysznego kebaba.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Dowiedz się, co dla Ciebie przygotowaliśmy.
Indeks zadowolenia
Wskaźnik opinii to średnia ważona ocen we wszystkich portalach internetowych. Np. jeśli firma ma na portalu A ocenę 4/5 wystawioną na podstawie 10 ocen. Natomiast na portalu B ocenę 5 na 5 wystawioną na podstawie 90 ocen. To wskaźnik opinii wyliczamy:(4/5.10.5/5.90 )/100= 9,8/10